Proces naprawy

Kontakt

Serwis Naprawialnia zapewnia profesjonalną i szybką naprawę. Aby zagwarantować wysoki poziom usług opracowaliśmy następujący proces naprawy:

Zgłoszenia telefoniczne – Naprawa w domu u klienta.

Podczas rozmowy telefonicznej potrzebujemy kilku informacji o sprzęcie takich jak: marka i typ urządzenia, ile ma lat oraz dokładny opis usterki jaka wystąpiła. Np. Jeśli pojawił się wyciek wody to prosimy o informacje czy na początku programu, podczas czy może pod koniec. Gdy takie konkretne informacje otrzymamy to będziemy w stanie z dużą dokładnością oszacować koszt naprawy już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. Nie proponujemy wyjazdu do klienta w celu sprawdzenia sprzętu za jakąś stawkę, jeśli podczas rozmowy można stwierdzić iż naprawa jest nieopłacalna lub niemożliwa. Po przyjeździe na miejsce diagnozujemy czy nie występują inne usterki i sprawdzamy stan zużycia wszystkich podzespołów. Sprzęt jest sprawdzany by wyeliminować ryzyko wystąpienia kolejnej awarii. Nie chcemy by po np. kosztownej naprawie w krótkim czasie pojawiła się kolejna usterka, którą można było wcześniej zdiagnozować. Aby naprawę zakończyć pozytywnie już po pierwszym przyjeździe jesteśmy zaopatrzeni w niezbędne części. W magazynie posiadamy części do większości napraw dzięki temu nie musisz długo czekać na jej zakończenie.

Urządzenia przyjęte w punkcie naprawy Puławy ul. Dęblińska 6A

Zebrane informacje o usterce urządzenia pozwalają nam wstępnie wycenić koszt naprawy który klient może zaakceptować. Przed naprawą urządzenie jest myte jeśli tego wymaga i później jest diagnozowane. Jeśli podczas diagnozy stwierdzono występowanie innych usterek lub jakieś części są w złym stanie i wymagają wymiany lub naprawy, to informujemy telefonicznie o kosztach. Po zaakceptowaniu wyceny przez klienta przystępujemy do naprawy. Najczęściej koszt naprawy mieści się we wcześniej przewidzianej stawce, usterka zostaje usunięta i klient dostaje informacje o zakończeniu naprawy oraz kwocie do zapłaty.

Po naprawie każde urządzenie jest przez nas zawsze testowane.

Sprzęt nie serwisowalny lub w bardzo złym stanie.

Czasami po diagnozie stwierdzamy bardzo zły stan techniczny urządzenia lub brak części zamiennych, w takich przypadkach informujemy o braku możliwości wykonania naprawy. Za sprawdzenie i diagnozę urządzenia pobieramy opłatę zamieszczoną w cenniku. To samo dotyczy kiedy klient odmówił wykonania naprawy z powodu wysokich kosztów (naprawa nieopłacalna). Takie niesprawne urządzenia można odebrać z naszego serwisu w przeciągu 30dni od poifrmowania klienta o ekspertyzie.

Po tym okresie nieodebrane urządzenia zostają przekazane do Zakładu Przetwarzania Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego. Nie gromadzimy elektrośmieci!

Adres:

Dęblińska 6A
24-100 Puławy

Godziny otwarcia:

Serwis czynny 9:00-16:00 (pn. - pt)

Numer telefonu:

Serwis nieczynny do 10 marca